به اطلاع می‌رساند کلیه محصولاتی که دارای گزینه‌ی گارانتی هستند، در صورت احراز خرید از سایت کابل‌چی، فقط تحت شرایط زیر بازگردانده می‌شوند:

  • جعبه‌ی محصول باید کاملاً سالم، بدون هرگونه خط و خش و در شرایط اولیه‌ی خود باشد.

  • توجه: بدیهی است که سرعت پایین اینترنت، به سایت کابل‌چی مربوط نبوده و به هیچ عنوان شامل گارانتی نمی‌شود. در این موارد باید موضوع از طریق شرکت ارائه‌دهنده‌ی اینترنت پیگیری شود.

  • باز کردن یا دست‌کاری سخت‌افزاری توسط افراد غیرمجاز و هرگونه تغییر یا حذف نرم‌افزار داخلی دستگاه تی‌پی‌لینک، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.

  • خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، استفاده از ولتاژ و جریان نامناسب، ورود مایعات به داخل دستگاه، شوک الکتریکی، کار در محیط آلوده به گردوغبار شدید یا رطوبت، زنگ‌زدگی یا سولفاته‌شدن قطعات، اتصال پورت تلفن به برق و همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبی غیر اصلی، مشمول خدمات و ضمانت نمی‌باشد.

  • مشتری بایستی پس از اعلام خرابی دستگاه، فیلمی از محصول به‌همراه توضیح مشکل و شماره سریال دستگاه تهیه کرده و به واتساپ شرکت ارسال نماید. پس از هماهنگی با مسئول مربوطه، می‌تواند دستگاه را تحویل دهد تا اقدامات لازم (ارائه‌ی دستگاه جایگزین، تعویض دستگاه، عودت دستگاه به‌روزشده و…) در اسرع وقت انجام گیرد.

  • هزینه‌های مربوط به ارسال و دریافت کالا برای تست به دفاتر خدمات پس از فروش، بر عهده‌ی مشتری است.

  • متعلقات دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد.

  • خواهشمند است در صورت هرگونه تغییر در آدرس پستی یا شماره تلفن، موضوع را به بخش خدمات پس از فروش شرکت پارس ارتباط افزار اطلاع دهید. در غیر این‌صورت، تمامی عواقب احتمالی بر عهده‌ی مشتری خواهد بود.

  • هرگونه آسیب‌دیدگی ناشی از بسته‌بندی نامناسب در زمان ارسال، بر عهده‌ی خریدار بوده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

  • محصولاتی که دارای گارانتی شرکت‌های دیگر هستند، در صورت بروز خرابی یا هرگونه مشکل، فقط از طریق گارانتی شرکت مربوطه پیگیری خواهند شد.

  • لازم به ذکر است که کابل‌چی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات فنی محصولات و مقالات مجله نمی‌پذیرد. بیننده موظف است پیش از خرید، با مراجعه به منابع دیگر یا مشاوره تلفنی با کارشناسان سایت، از درستی اطلاعات اطمینان حاصل نماید.

منو اصلی